DataFlows Peisaj
Software management spații verzi
DataFlows PEISAJ simplifică și optimizează administrarea spațiilor verzi. Iată cum:
- Vedere de ansamblu asupra teritoriului prin registru consolidat și hartă interactivă.
- Administrarea eficientă a tuturor operațiunilor pentru întreținerea și dezvoltarea spațiilor verzi
- Automatizarea și digitalizarea fluxurilor de documente
- Dispeceratul tehnic prin care se pot stabili activități și comunica cu cei din teren
- Generarea de rapoarte în conformitate cu legislația din domeniu
Componente
Registru spații
Spațiile verzi într-un singur loc, ușor de manevrat și având întregul istoric al tuturor activităților.
Planificare
Gestionați prin taskuri ușor de urmărit activitatea din teritoriu.
Dispecerat
Locul în care se monitorizează teritoriul și se centralizează datele + hartă interactivă.
Analizare date și rapoarte
Analize, statistici, rapoarte standard și personalizate.
Interconectare
Interconectare cu alte aplicații prin API și EDI. Drivere de interconectare cu aplicații de contabilitate precum SmartBill sau Saga.
Aplicație mobilă
Aplicație mobilă este folosită de către personalul din teren sau contractori pentru a raporta în timp real finalizarea taskurilor.
Documente
Generare automată documente din șabloane gata pregătite sau personalizate (ex. devize, contracte, anexe, avize etc)
Import date
Posibilitate import date direct din alte programe, precum SmartBill sau Saga, sau prin fișiere Excel al căror format se stabilește în perioada de configurare.
Dialog cu publicul
Canalul de comunicare între beneficiar și administrator este construit pe baza unei hărți publice a teritoriului unde beneficiarul poate vedea calendarul activităților viitoare (marcate ca publice de către administrator)
Feedback în timp real din partea beneficiarilor care pot trimite petiții direct din interfață cu probleme semnalate, recomandări, feedback pe o lucrare recentă sau sugestii.
Tab feedback activitate: activitățile întreprinse vor fi stocate într-un tab al registrului. Astfel, alături de celelalte date ale unei intervenții, precum cele financiare și tehnice, vor fi și cele venite din partea beneficiarilor.
Beneficii
- Optimizarea și urmărirea activităților (întreținere, amenajare etc)
- Menținerea unei imagini de ansamblu coerente asupra teritoriului
- Optimizarea costurilor (puteți face mai multe cu o echipă mai mică)
- Documentare conform legii și regulamentului intern
Cui i se adresează
- Administrațiilor publice
- Administratorilor de campusuri, proiecte rezidențiale sau platforme care au spații verzi în administrație
- Altor administratori privați de spații verzi
Caracteristici și module
- Gestiune spații verzi
- Jurnal activitate
- Vedere pe hartă
- Nomenclatoare
- Șabloane documente
- Generare documente (avize, fișe, contracte etc)
- Fluxuri aprobare internă
- Arhivă
- Aplicație mobilă pentru preluare informații din teren
- Taskuri
- Comunicare
- Gestiune activitate
- Monitorizare activitate
- Planificare
- Alertare
- Rapoarte activitate
- Rapoarte personalizate
- Analiză date
- Feedback de la beneficiari
- Hartă interactivă